joi, 25 martie 2010

Capitolul 2

-WOW.I-am spus.. M-am uitat în sus la cinci vampiri in fata mea,
-Sunt un vampir?Am întrebat. Omul care încă nu sa prezentat s-a uitat confuz
-Cum ai ştiut? A întrebat el.
Am zâmbit,
-Se pare că amândoi avem o mulţime de a explicati de dat -
Bine, să începem.
Omul sa uitat la mine
-Într-adevăr, a spus el , se pare că am o mulţime de a explicati de dat, dar cred că putem să raspundem la o parte destul de rapid. El a întins mâna spre mine, să mă ajute să ridic. El m-a , dar nu a dat drumul din mâinii mele . Privirea de pe fata lui schimbat, sa uitat la mine cu suspiciune,.
-Nu pot sa aud gandurile ei. a şoptit.
-Un scut? a întrebat uimit Demetri.
-Este o posibilitate.Il vom intreba pe Eleazar cand ne intoarcem.Toti au încuviinţat.
-Um, scuză-mă.Am am spus.Poate cineva să-mi spuna ce se întâmplă?

-Serios, Aro, ea trebuie să fie extrem de confuza.A spus Jane. Am zâmbit, bucuroasa că cineva inteles in sfarsit.

-Desigur, nepoliticos din partea mea. A spus Aro. A început să explice totul . Am avut dreptate despre ei fiind Volturi şi Alec şi Jane au fost gemeni, atunci ei mi-au explicat că Aro a fost confuz, pentru că el are capacitatea de a citi fiecare gând al creierului avut vreodată pur şi simplu cand intră în contact fizic, dar el nu a putut citi mintea mea. Nu puteam să spun că am fost foarte surprinsa de faptul că Aro nu putea citi mintea mea, dar nu am sa le spun asta. Apoi mi-au spus despre ceilalţi: Jane şi abilităţile Alec incredibil şi de urmărirea lui Demeti uimitor.Atunci le-am spus ce mi-am amintit, despre Laurent în pădure şi Victoria care doresc să mă omoare. Cu toate acestea, s-au uitat confuz.
-Dar, cum se poate una ca asta? puţine umane ca pe tine aduc necazuri vampirilor.a spus Aro.
-Da, şi înainte, cum ai stiut despre vampiri? întrebat Alec. Dacă aş fi avut încă posibilitatea de a ma rasina ,acum as fi fost rosie ca racul.

-Um … Am ezitat, nu ştiam ce să spun, aşa că am spus primul lucru pe care a venit în minte
-Ştiam de la Dr. Carlisle Cullen … înainte ca el sa plece. Aro m-a privit impresionat
-Intr-adevăr? Carlisle te-a cunoscut? Stai! Ai spus el,a plecat? Oh Dragilor, Demetri a gresit … din nou.
-Da, Carlisle este plecat … împreună cu restul familiei sale. Am adăugat fără voie, tăierea cutitului reveni la suprafaţă.
-Serios? Familia lui? Oh, te rugam draga mea, te rog, spune-mi despre familia lui Carlisle
El părea atât de ieşit di comun, ca un copil în dimineaţa de Crăciun, aşa că i-am spus ce mi-am amintit de la viata mea umană, vorbeam despre Carlisle şi Esme şi de toti copiilor acestora,doar unul nu.Intr-adevăr, nu am vrut să-l las afară, ca si cum el nu exista, a fost doar de ajuns cand am inceput sa ma gandesc la el, vocea mea a devenit tensionată, sufocata. Am încercat să-mi aminteasc tot ce am putut despre el, înainte ca amintirile sa dispara.

Edward niciodată nu a vrut ca eu să fiu un vampir, el a fost suparat in legatura cu ideea. În cazul în care el a văzut ca-mi place idea, lui ii displacea.

Ştiam că inima mea a fost oficial congelata, dar chiar şi aşa, am simţit o pauza, iar agonia a fost mult prea mult. M-am simţit cum pieptul meu se confruntă în durerea.
-Oh, da! Trebuie să iti fie foarte sete, fiind un nou născut şi toate, haide sunt niste adolescenti în parc..
-Nu, mulţumesc. am soptit .Eu sunt vegetariana

5 comentarii:

  1. imi plk


    foarte tare!

    abea ast urm capitol

    RăspundețiȘtergere
  2. super tare...
    cand pui nextuu???

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte fain ,cand pui uramatorul?

    RăspundețiȘtergere
  4. ii super ficul , dar am o intrebare /
    mai continui ficul ca de mult nu ai mai postat
    sper sa continui ca ii pacat pt ca ii SUPER
    astept next

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte misto, iar ideea e geniala, dar, daca accepti un sfat constructiv, incearca sa fii atenta la gramatica, adica stiu ca cititorii vor sa stie ce sa intampla, nu stau sa analizele cum e scris ceva, dar macar acordul subiectului cu predicatul si subtantivele in cazul potrivit sa fie :d sper ca nu te.a deranjat comentariul meu.

    bafta la scris in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Daca tot ai citit

Lasa-ti parerea:)