joi, 25 martie 2010

Capitolul 1




Bella pov.
-Edward o sa stie ca tu ai fost, am şoptit. Nu vei scapa cu asta.
-Şi de ce nu?Zâmbetul lui Laurent se lărgite. Parfumul se va spăla cu ploaia următoare. Nimeni nu va găsi corpul tau .
-Permite-mi , Bella. Imi e doar sete.
Laurent clătină din cap,urma apoi un suplu şi graţios salt
-Voi fi foarte rapid. Nu veti simti un lucru, promit. O sa am probleme cu Victoria. Dar daca ai sti ce a planificat pentru tine, Bella … el clătină din cap.
L-am privit cu groaza Am simţit ceva rupandumi gatul repede. Asta a fost atunci când a început durerea.Incendiul din mine e fost mai puternic si mai dureros decat orice am simtit vreodata in viata mea.O,nu,sigur ca am simtit un sentiment mult mai dur decat acesta,doar unul,Cand Edward m-a parasit .
Chiar si acum in timp ce arsura nu imi dadea pace,gandul la numele lui mi-a infipt un cutit in suflet,facand durerea mult mai puternica.Am tipat din nou,nu stiu daca cineva era acolo sa imi auda glasul disperat ,daca cineva era atat de aproape sa ma asculte
-Te rog!Ce am ti-am facut vreodata tie?Te rog,doar omorama!Te rog! Am auzit niste zgomote in jurul meu,am incercat sa ma concentrez asupra lor,arsura s-a inrautatit.Asta era inima mea,care ardea si am tipat din nou,dar am fost recunoscatoare,in final,aceasta persoana cruda a decis in cele din urma sa imi curmeze viata Pentru o perioada de timp am tipat ceva mai mult,in cele din urma,dupa ce parea zile,a existat o durere ascutita in inima mea si apoi totul s-a linistit.Am stat acolo pentru un timp,dar apoi am auzit zgomote din nou:soapte.
-Da,ea va fi cu siguranta minunata de adaugat in clan,a spus o voce moale
Am deschis ochii,apoi totul era atat de clar,ca si cum as fi fost complet oarba inainte.M-am uitat pentru a gasi 5 perechi de ochi care se uitau la mine:4 baieti,1 fata.Fata era foarte mica,in timp ce baietii erau foarte mari,cu exceptia unuia,ca semana foarte mult cu fata,ar fi putut fi gemeni.Chiar daca toti erau diferiti,am gasit niste asemanari:piele palida,ochii lor,erau vampiri sigur.M-am intalnit cu ochii lui,ciudat,l-am recunoscut.El e cel din pictura pe care Edward mi-a aratat-o prima oara cand am fost in casa lui.Tabloul care a reprezentat o familie,unde a locuit la inceput Carlisle.Ei se numeau Volturi Asa cum am crezut,ma asteptam să se simtă inima mea val mic şi mărunţirea în bucăţi, dar pur şi simplu am simţit tubulare. -Ah!Tanara s-a trezit. A spus si sa uitat încântat.Trebuie să spun, a continuat el Ne pare cu adevarat rau de durere. Am fost socata, cum de a ştiut de durere?
-Um, ce?Am întrebat, doar vocea care a ieşit nu a fost vocea mea, nu, deloc. Această voce nouă era frumoasa, ea suna ca,clopoteii. Am iubit-o.
-Oh, da! Tu trebuie sa fii foarte confuza. A ghicit.

-Um … un pic, am recunoscut.

-Permiteţi-mi să încep de la început, a spus el , acestia sunt partenerii mei, Felix, Demetri, Alec şi acest lucru minunat e Jane, el a indicat către fiecare persoană.Am fost pentru că am vrut să vizitez prietenul meu bun, Carlisle .Când Demetri a mirosit sange proaspat, a venit aici să vada. Ai fost pe moarte. Am mirosit un alt vampir, aşa că Felix a plecat să-l omoare. Am îngheţat, vocea frumoasa, senzatia de gol , vederea clară şi uşoară ,arsura în gâtul meu, o muscatura, apoi: am fost un vampir. Edward nu ar fi pierdut acest lucru, cu toate că ar fi mult mai greu să mă pun în pericol acum că sunt un vampir.
-Repetam, din nou, ne pare foarte rau pentru durere.

3 comentarii:

  1. e foarte misto, te rog doar un lucru: schimba, te roooooog frumos, fontul cu care scrii. este foarte obositor, si nu reusesc sa citesc mai mult de 2 randuri fara sa imi dea lacrimile :d bine, e adevarat ca am ochii sensibili, dar totusi, daca poti, ar fi genial daca ai schimba ceva. merci mult :d


    oricum, bft la scris in continuare! de abia astept sa citesc si alte capitole. acum trec la 2 :>


    gros bisous,
    sabina

    RăspundețiȘtergere

Daca tot ai citit

Lasa-ti parerea:)